Till sidans topp

Sidansvarig: Växeln
Sidan uppdaterades: 2018-11-25 19:37

Tipsa en vän
Utskriftsversion

Jonas Ohlsson - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Jonas Ohlsson

Föreståndare

Jonas Ohlsson
Föreståndare
jonas.ohlsson@gu.se
031-786 6125

Postadress: Box 713, 40530 Göteborg
Besöksadress: Seminariegatan 1 b , 41313 Göteborg


Nordicom vid Nordicom (Mer information)
Box 713
405 30 Göteborg
info@nordicom.gu.se
Besöksadress: Seminariegatan 1 B , 413 13 Göteborg

Senaste publikationer

Medieutveckling 2019 - Medieekonomi
Jonas Ohlsson
Stockholm, Myndigheten för press, radio och tv, Rapport 2019
Rapport

Media Ownership and Journalism
Helle Sjøvaag, Jonas Ohlsson
Oxford Research Encyclopedia of Communication, Oxford, Oxford University Press, Kapitel i bok 2019
Kapitel i bok

Youth and news in a digital media environment. Nordic-Baltic perspectives
Yvonne Andersson, Ulf Dalquist, Jonas Ohlsson
Gothenburg, Nordicom, University of Gothenburg, Samlingsverk 2018
Samlingsverk

Nordicom-Sveriges mediebarometer
Jonas Ohlsson
Göteborg, Nordicom, Samlingsverk 2018
Samlingsverk

Youth and news in a digital media environment. Nordic-Baltic Perspectives
Yvonne Andersson, Ulf Dalquist, Jonas Ohlsson
Y. Andersson, U. Dalquist & J. Ohlsson (eds) Youth and news in a digital media environment. Nordic-Baltic Perspectives, Gothenburg, Nordicom, University of Gothenburg, Kapitel i bok 2018
Kapitel i bok

Medieutveckling 2018: Medieekonomi
Jonas Ohlsson
Stockholm, Myndigheten för press, radio och tv, Rapport 2018
Rapport

Medielandskapets dataficering
Jonas Ohlsson
Mediestudiers årsbok - tillståndet för journalistiken 2016/2017. Truedson, Lars (red.), Stockholm, Institutet för mediestudier, Kapitel i bok 2017
Kapitel i bok

Visar 31 - 40 av 91

2016

Skånska Trender 2001-2015
Ulrika Andersson, Jonas Ohlsson
Göteborg, University of Gothenburg, Rapport 2016
Rapport

Stiftelseägandets praktik
Jonas Ohlsson
Almqvist, Kurt (red) Medielandskapet, Stockholm, Axel och Margaret Ax:son Johnsons stiftelse för allmännyttiga ändamål, Kapitel i bok 2016
Kapitel i bok

Förändring och stabilitet. Tio år av nordisk medieutveckling
Jonas Ohlsson
Nordicom Information, Artikel i övriga tidskrifter 2016
Artikel i övriga tidskrifter

Jakten på den försvunna affärsmodellen
Jonas Ohlsson
Människorna, medierna & marknaden. Medieutredningens forskarantologi om en demokrati i förändring. SOU 2016:30., Stockholm, Wolters Kluwer, Kapitel i bok 2016
Kapitel i bok

2015

Alla dessa val
Annika Bergström, Jonas Ohlsson
Annika Bergström och Jonas Ohlsson (red) Alla dessa val. Samhälle, Opinion och Medier i Västsverige, Göteborg, University of Gothenburg, Kapitel i bok 2015
Kapitel i bok

Mediemarknadens mobilisering
Jonas Ohlsson
Mediestudiers årsbok - tillståndet för journalistiken 2014/2015, Stockholm, Institutet för mediestudier, Kapitel i bok 2015
Kapitel i bok

Medieexplosion - men journalistiken pressas
Jonas Ohlsson, Lars Truedsson
Stockholm, Institutet för mediestudier, Övrigt 2015
Övrigt

Lokala nyheter och lokala opinioner
Jonas Ohlsson, Adam Shehata, Ingela Wadbring
A Bergstöm & J Ohlsson (red) Alla dessa val: Samhälle, opinion och medier i Västsverige, Göteborg, University of Gothenburg, Kapitel i bok 2015
Kapitel i bok

Visar 31 - 40 av 91

Sidansvarig: Växeln|Sidan uppdaterades: 2018-11-25
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?